جمعه , 7 اردیبهشت 1403

وزش باد شدید و رگبار پراکنده برای البرز پیش‌بینی شد

آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری و نقطه‌ای در منطقه البرز مرکزی است  که به موجب آن تا شنبه هفته آینده در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک، پاره ای نقاط به ویژه در ارتفاعات استان رگبار پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان امروز استان البرز صاف،غبار محلی، عصروزش باد، ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق دمای کمینه و بیشینه بین ۲۰ تا ۳۷ درجه بالای صفر،‌بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس سرعت وزش باد ۳۲ کیلومتر در ساعت و فردا چهارشنبه صاف،غبار محلی، عصر و شب وزش باد و گرد و خاک، رشد ابرکمترین و بیشترین دما بین  ۱۹ تا ۳۶ درجه بالای صفر،‌بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس سرعت وزش باد ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 همچنین آسمان پس فردا پنجشنبه استان البرز قسمتی ابری، وزش باد و گرد و خاک، ارتفاعات رگبار ساعتی و رعد و برق دمای کمینه و بیشینه بین ۱۸ تا ۳۴ درجه بالای صفر، کیفیت هوا بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس و سرعت وزش باد ۴۰ کیلومتر در ساعت است .

بهاروند احمدی  هوای روز جمعه استان البرز را  قسمتی ابری ، وزش باد و گرد و خاک، پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد و اظهارداشت: دمای کمینه و بیشینه هوا طی این مدت بین  ۱۹ تا ۳۴ درجه بالای صفر، کیفیت هوا سالم و سرعت وزش باد ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

همچنین وضعیت هوای روز شنبه هفته آینده استان نیز قسمتی ابری ، وزش باد و گرد و خاک، پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق، کمترین و بیشترین دما طی این مدت بین  ۲۱ تا ۳۴ درجه بالای صفر، کیفیت هوا سالم و سرعت وزش باد نیز ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …