پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

واکسیناسیون کرونا به کارکنان بانک های البرز رسید

 احمد ملکی راد  رییس کمیسبون هماهنگی بانک های البرز  در حاشیه واکسیناسیون کارکنان بانک ها در گفت وگو با ایرنا با قدردانی از تلاشها و همیاری بانک های استان ابراز امیدواری کرد که با سرعت گرفتن واکسیناسیون اقشار مختلف و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آحاد مردم ، شاهد از بین رفتن ویروس منحوس کرونا باشیم .

وی تعداد متوفیان شبکه بانکی  کشور براثر کرونا را  ۲۶۰  نفر اعلام کرد و گفت:  تمام کارکنان شبکه بانکی با اولویت کارکنان شعب و همکاران پشت باجه که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش کرج واسکینه می شوند.

ملکی راد بیان داشت : روزانه یک هزارو۲۰۰ نفر  از کارکنان  شبکه بانکی ، بانک های دولتی ، خصوصی ، موسسات اعتباری و شرکت های وابسته  در البرز واکسینه  خواهند شد و دز دوم واکسن کرونا

 نیز با تایید و نظارت دانشگاه علوم پزشکی البرز در زمان اعلام شده ، تزریق می شود.

وی ادامه داد : پزشک مستقر در سالن پس از تزریق واکسن توصیه های لازم و مراقبتهای پس از دریافت واکسن را به کارکنان و پرسنل بانکی اعلام می کند.

 کمیسیون هماهنگی بانک های استان البرز با مسوولیت بانک ملی استان و  با مشارکت و همیاری سایر بانک های عضو کمیسیون و با نظارت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز واکسیناسیون کارکنان بانک ها کلید زد. 
با توجه به شیوع موج پنجم کرونا و میزان بالای ابتلای کارکنان و پرسنل بانک ها به بیماری کووید ۱۹ و اهمیت فعالیت بانک ها در حوزه اقتصادی و خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه  ، با پیگیری های رییس شورای هماهنگی بانک ها ، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها و رییس بانک ملی استان البرز واکسیناسیون  کارکنان بانک های استان در سالن شهید رجایی سالن آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج انجام می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …