شنبه , 8 اردیبهشت 1403

رویداد سرمایه گذاری البرز برای حمایت از دانش بنیان ها فراخوان داد

علیرضا باباخان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پارک علم و فناوری البرز با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان با هدف تامین مالی  شرکت های دانش بنیان سلسله رویدادهای سرمایه‌گذاری با نام «البرز ونچر» را برگزار می کند.

وی  گفت: نخستین رویداد البرز ونچر با همکاری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با تمرکز بر کسب و کارهای دیجیتال، فناوری آموزشی، صنایع دیداری و شنیداری، گردشگری و صنایع دستی، هنرهای تجسمی و نمایشی، چاپ و نشر، طراحی، مد و پوشاک، اسباب بازی و سرگرمی و پلتفرم‌های نشر و توزیع و با دعوت از سرمایه‌گذاران علاقه مند در روز  چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه سال جاری  برگزار خواهد شد.

وی از کسب‌ و کارها، شتاب دهنده ها و تیم‌های فناور متقاضی سرمایه خواست برای استفاده از این فرصت ویژه و تعامل با سرمایه‌گذاران اطلاعات طرح خود را درقالب موجود به آدرس https://evnd.co/۲۱۶Ne تکمیل کنند و فایل مذکور را حداکثر تا تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ در همین آدرس بارگذاری کنند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز افزود: طرح های ارسالی پس از ارزیابی و غربال اولیه توسط کارشناسان، برای حضور در رویداد دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال طرح‌ها قابل تمدید نخواهد بود، به نحوه حمایت از طرح‏ها اشاره کرد و اظهار داشت: طرح ها شامل سه بخش طلایی، نقره ای و برنزی هستند.

باباخان گفت:‌ در «طرح‏ های طلایی»، تامین حداقل ۲۰ درصد از سرمایه مورد نیاز توسط صندوق البرز و در «طرح‏ های نقره ‏ای» تضمین اصل مبلغ سرمایه‌گذاری توسط صندوق البرز و در «طرح‏ های برنزی» تایید توسط تیم کارشناسی صندوق البرز و ارائه مشاوره‏ های مالی رایگان انجام می شود.

وی یادآور شد که پارک علم و فناوری البرز نیز برای طرح‌هایی که در ارزیابی‌ها امتیاز لازم را کسب نمی‌کنند برنامه ویژه توانمندسازی را در نظر گرفته است که به فراخور نیاز هر طرح به صورت رایگان اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد البرز ونچر با شماره‌های ۰۲۶۳۴۷۶۴۰۰۶ داخلی ۲۲۸۷ یا ۰۹۱۲۳۹۷۹۲۹۵تماس بگیرند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …