پنجشنبه , 9 فروردین 1403

نقش مجموعه های مردمی در توسعه فرهنگی البرز افزایش می یابد

سعید جابری انصاری روز چهارشنبه در جلسه با روسای ادارات شهرستان های تابعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد:  با استقرار دولت سیزدهم، شهروندان و دلسوزان انقلاب از کارگزاران حوزه فرهنگ و هنر، توقع بجا و بیشتری به نسبت سایر دوره های گذشته دارند.

وی اظهار داشت:‌ برای تحقق این مطالبات باید ظرفیت های موجود را شناسائی نموده و ضمن بهره گیری از چهره های شاخص فرهنگی و هنری شهرستان ها، تلاش کنیم از حداکثر این فضا و استعدادهای ارزنده در راستای کاهش معضلات اجتماعی و ارتقای شاخصهای فرهنگی و هنری در مسیر ترویج و تعمیق ارزشهای والای اسلامی و انقلابی بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: در همین راستا در نظر داریم تا  ظرفیت های ارزشمند مردمی را در مسیر و راستای مسوولان و ائمه جمعه  هر شهرستان به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی و روسای شوراهای فرهنگ عمومی، جلوه هایی از وحدت و تعاون و جهاد فرهنگی را شاهد باشیم.

جابری انصاری گفت: در مرکز استان نیز با کمک گرفتن از رهنمودهای امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان در مسیر خدمت رسانی به مردم، حرکت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این بین از روسای  ادارات توقع داریم تا با شناخت و برنامه ریزی دقیق نسبت به شناسائی ظرفیت ها و مختصات هر منطقه، کارگروه های تخصصی را با حضور فعالان و متخصصان فرهنگی و هنری و انجمن ها و همچنین رابطین جبهه فرهنگی انقلاب در شهرستان ها تشکیل دهند و ضمن احصاء اصلی ترین موضوعات و معضلات شهرستان و طرح این موضوعات در جلسات شوراهای فرهنگ عمومی و مشارکت گرفتن از مجموعه های موثر و دخیل در حوزه فرهنگ از جمله شوراهای برنامه ریزی و شهرداری ها و امور مساجد و تبلیغات اسلامی هر شهرستان، شاهد ترکیب تعهد و تخصص در عرصه فرهنگی و نیز تحقق وحدت و هم افزائی این مجموعه ها باشیم.

جابری انصاری  با بیان اینکه  در عرصه فرهنگی بی شک از همه ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد، افزود: هرکس که معتقد به اسلام و انقلاب و پای کار ارزش ها باشد فارغ از هرگونه تفاوت سلیقه و یا نگاه به مسائل، در جبهه فرهنگی انقلاب تلقی می گردد و بستر فعالیت و خدمت برای ایشان فراهم خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …