جمعه , 10 فروردین 1403

پنج دانش آموز کرجی در جشنواره بین المللی مدال کسب کردند

مراد مالمیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: غزل عطاری و کیمیا قاسمی ۲ دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان ناحیه چهارکرج در جشنواره ابداعات و اختراعات کرواسی INNOVA ۲۰۲۱ به مدال طلا دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان همچنین مدال طلای مسابقات جهانی جایزه ویژه کشور لهستان و مدال طلای جشنواره بین المللی لندن را  در کارنامه پژوهشی خود دارند.

وی بیان داشت: غزل عطاری و کیمیا قاسمی از ابتدای سال ۹۹ شرکت در جشنواره‌های پژوهشی بین‌المللی کشورهای اروپایی را با همراهی استاد راهنمای خود ریحانه کبیری و سونیا جوهری آغاز کردند.

مالمیر با اشاره به اینکه در نمایشگاه بین المللی INOVA که از ۲۱ تا ۲۶ مهرماه سالجاری به صورت مجازی با حضور پژوهشگرانی از کشورهایی از جمله مالزی، لهستان، اکراین، رومانی،تایلند،چین برگزار شد،عنوان کرد: دانش‌آموزان مدرسه متوسط دوم فرزانگان این ناحیه نیز در مسابقات و جشنواره های جهانی یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز کسب کردند.

وی تصریح کرد: ملیکا سیر نیز در آزمون‌های انتخابی مسابقات قهرمانی ریاضی اروپا fms ، مسابقات جهانی ریاضی سنگاپور stemco  و ریاضی تایلند Math challenge که به صورت جداگانه و مجازی برگزار شد،شرکت کرد  و در هر کدام از این آزمون ها مدال طلا گرفت.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج اضافه کرد: نیلوفر جوانی مدال طلا مسابقات جهانی علوم سنگاپور stemco و مدال نقره مسابقات قهرمانی ریاضی اروپا fms را از آن خود کرد.

وی گفت: سمیرا احمدنژاد هم در هرکدام از آزمون‌های انتخابی مسابقات قهرمانی ریاضی اروپا fms ، مسابقات جهانی ریاضی سنگاپور stemco  و ریاضی تایلند Math challenge  که به صورت جداگانه و مجازی برگزارشد،به مدال برنز دست یافت.

مالمیر ازخود باوری به عنوان رمز موفقیت این دانش آموزان در جشنواره بین المللی ابداعات و اختراعات  و ریاضی اروپا یاد کرد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که یک سوم آن درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تحصیل می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …