یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در چهارباغبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ کامران چراغی، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات شهروندان در سطح شهرستان چهارباغ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که ۲ سارق پس از شناسایی باغات و ساختمان‌های فاقد نگهبان، در ساعات سه الی پنج صبح با استفاده از قیچی بلند قفل آن‌ها را شکسته و اقدام به سرقت لوازم داخل آن‌ها می‌کنند.

او گفت: در ادامه با هم افزایی همه عوامل انتظامی شهرستان، در نهایت یکی از سارقان در حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی چهارباغ دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

سرهنگ چراغی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های اولیه منکر انجام هرگونه سرقت بود، ولی پس از دیدن مستندات و دلایل کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان اینکه در ۲ عملیات غافلگیرانه همدست متهم و شخصی که اموال مسروقه را از سارقان خریداری می‌کرد دستگیر شدند، گفت: خوشبختانه همه مالباختگان این پرونده شناسایی و برای شناسایی اموال به سرقت رفته از آن‌ها به مراجع قضائی معرفی شده اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …