پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

دستگاه های اجرایی البرز در حمایت از تشکل های مردم نهاد پای کار باشند

نورمحمد فردی روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد البرز افزود: تشکل های مردم نهاد از اهمیت بالایی برخوردار هستند چرا که  واگذاری کار مردم به مردم در قالب تشکل ها مشکلات را در کمترین مدت ممکن حل می‌ کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت های اجتماعی مثل دانه های تسبیح به هم پیوسته هستند و از ظرافت خاصی برخوردارند باید تمام ادارات و سازمان ها در راستای حمایت و پشتیبانی و استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد اهتمام لازم را داشته باشند.

فردی گفت: هرجا که کارها به مردم واگذار شد بدون تردید موفقیت حاصل شده است چرا که تشکل های مردم نهاد از جنس مردم بوده و به خوبی با مشکلات آشنا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت:  در این جلسه تعدادی درخواست جهت صدور و تمدید مجوز در قالب تشکل‌های مختلف اجتماعی،  خیریه مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شد.
 تاکنون ۵۰۱ مورد مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد در استان البرز توسط استانداری،  فرمانداری ها، بهزیستی،  نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان صادر شده که بیشترین آنها با ۳۸۱ مرکز نیکوکاری مربوط به کمیته امداد می باشد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …