جمعه , 31 فروردین 1403

بستر برای توسعه کارآفرینی درچهار باغ فراهم است

قدرت اله شمیرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، برنامه ریزی برای تمایل کارآفرینان در بخش های تولید، صنعت و کشاورزی با فناوری روز را راهگشای ایجاد تحول در اقتصاد و کاهش معضلات اجتماعی این شهرستان عنوان کرد.

وی گفت: در نشست های مستمر کارشناسی در فرمانداری چهار باغ ، اجرای دقیق ضوابط و مقررات اقتصادی با هدف توسعه کارآفرینی مورد تاکید قرار گرفته است تا گام‌های عملیاتی برای رفع مشکلات تولید برداشته شود و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید ، درحد شعار باقی نماند.

وی ضرورت فاصله گرفتن از برخی کاغذ بازی های اداری که با ضوابط و قوانین اقتصادی همخوانی ندارد را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش جمعی فرمانداری و ادارات و نهاد های چهار باغ بر محور آشنایی بیشتر کارآفرینان از پتانسیل ها و ظرفیت بالای تولید، صنعت و کشاورزی این شهرستان متمرکز شده است .

سرپرست فرمانداری چهارباغ اظهار داشت: در پی آن هستیم  تا در چارچوب برنامه های کارآمد مسیر رونق تولید را هموار کنیم تا مشکلات تولید کنندگان برطرف و میزان اشتغال زایی این شهرستان در حد قابل قبولی افزایش یابد.

شمیرانی تصریح کرد: حرکت در حد انتظار جامعه به سوی کارآفرینی درصورتی تحقق می یابد که صاحبان تولید و صنعت بدون اتلاف وقت و نگرانی بتوانند مجوز های کارآفرینی را دریافت و از همه ظرفیت های تولیدی و صادراتی این شهرستان استفاده کنند.

وی از کارآفرینان به عنوان مهم ترین نقش آفرینان کاهش نرخ بیکاری در جامعه نام برد و گفت: شهرستان چهارباغ علیرغم برخورداری از محیطی خوش آب و هوا و مناسب در بحث توسعه صنعت گردشگری، در تولید محصولات متنوع از جمله لوازم خانگی به ویژه یخچال و فریزر نیز به عنوان یک قطب مهم صنعت استان تلقی می شود.

وی با اشاره به بازدید اخیرش از یک کارخانه تولید لوازم خانگی و بررسی روند اجرای طرح توسعه این کارخانه، تقویت صنعت در این شهرستان را موجب افتخار استان و عامل مهمی در ایجاد اشتغال جوانان و رونق کسب و کار ذکر کرد.

شمیرانی گفت: با تکمیل و راه اندازی طرح توسعه این کارخانه ضمن ایجاد پانصد اشتغال جدید علاوه بر یخچال و فریزر، انواع تلویزیون و ماشین های ظرفشویی و لباسشویی نیز تولید و راهی بازار مصرف در داخل و خارج از کشور خواهد شد.

وی تلاش کارآفرینان در جهت توسعه فضای کسب و کار مبتنی بر دانش را قابل تقدیر توصیف کرد و ضرورت حل مشکلات سرمایه گذاران در راستای کارآفرینی و توسعه اشتغال پایدار را مورد تاکید قرار داد.

شهرستان یکصد هزار نفری چهارباغ اواخر سال گذشته از ساوجبلاغ منفک و ارتقا یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …