پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

میز خدمت اداره استاندارد با استقبال نماز گزاران کرجی همراه شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اداره‌کل استاندارد البرز  همزمان با آخرین روز از هفته استاندارد ، با ایجاد میز خدمت در مصلای نماز جمعه کرج پاسخگوی پرسش های افزون بر ۲۰۰ نفر در بحث رعایت اصول و مقررات حاکم بر استاندارد ها  بود.

نحوه تشخیص اصالت و کیفیت کالاهای مصرفی و  معرفی دستاوردها و اهداف استاندارد از جمله مواردی بود که توسط روسا، معاونین و کارشناسان این میز خدمت اطلاع رسانی شد.

ارائه اطلاعات درباره فرایند درج نشان استاندارد بر روی محصولات مختلف از مواردی بود که توسط کارشناسان برای آگاهی نمازگزاران مطرح شد.

توزیع بروشور برای آشنایی مردم با استاندارد آب معدنی و شامپو و ترغیب به خرید محصول ایرانی استاندارد و نیز  توزیع پرچم هایی با این مضمون از دیگر برنامه های استاندارد استان در این میز خدمت بود.

 کارشناسان میز استاندارد مستقر در نماز جمعه کرج همچنین در خصوص کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد و چگونگی ارسال این کد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷  توضیحات لازم را ارائه کردند تا شهروندان با ارسال آن به این سامانه از اصالت محصول خریداری شده و جعلی نبودن علامت استاندارد اطمینان حاصل نمایند.

۱۶ تا ۲۲ مهر هفته استاندارد نامگذاری شده و به همین مناسبت میز خدمت دولت امروز در کنار سجاده‌های نمازگزاران نماز عبادی سیاسی جمعه کرج دایر شد.

سازمان ملی استاندارد ایران در سال ۱۳۰۴ با هدف  تدوین و نشر استانداردهای ملی و نظارت بر کیفیت کالاهای داخلی پایه گذاری شد.

کمک به بهبود روش های تولید و کارایی صنایع، نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری، کنترل کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی با هدف حمایت از مصرف کنندگان و جلوگیری از ورود و خروج محصول نامرغوب از جمله وظایف استاندارد است. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …