یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۲ هزار و ۲۰۰ فعال امور تربیتی مدارس البرز تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، این آیین که  در کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) کرج به صورت حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار شد از مربیان، معاونین پرورشی و مدیران آموزش و پرورش استان البرز تجلیل به عمل آمد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز دراین آیین گفت: مربیان امور تربیتی میراث داران انبیا و اسطوره خدمت به بشر،سازنده نسل معتقد، با ایمان و بانشاط در جامعه هستند.

« فرشته فهمیده » افزود: مربیان امور تربیتی می‌توانند الگوهای منطقی و صحیح اخلاقی و رفتاری را به دانش‌آموزان ارائه و آنها را از فرهنگ فاسد غرب برحذر دارند.

وی بیان داشت: تربیت و تزکیه انسان در قرآن مقدم بر آموزش آمده که نشان از اهمیت ویژه و اساسی این مقوله در زندگی بشریت دارد زیرا علم و آموزش بدون تربیت ، سعادت و آرامش روحی و روانی را برای فرد و جامعه به ارمغان نمی‌آورد.

وی تاسیس نهاد امور تربیتی را اقدامی ارزشمند از سوی شهیدان رجایی و باهنر دانست و خاطرنشان کرد: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های اسلامی و پاسداری از این ارزش‌ها است.

فهمیده یادآورشد: برنامه‌های حوزه امور تربیتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان نقس موثری دارد.

وی تناسب برنامه‌های امور تربیتی با نیازهای جامعه را ضروری دانست و اضافه کرد: مقوله تربیت همواره در همه جا وجود دارد که در این راه مدرسه، خانواده و رسانه مهمترین نقش را دارند.

وی ادامه داد: باید به توانمندسازی مربیان از طریق برگزاری دوره‌های کارگاهی توجه کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برنامه‌های تخصصی پرورشی باید در راستای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب توسعه و تقویت شود.

در این آیین لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی به ” فرشته فهمیده  ” معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز نیز اهدا شد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …