یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

ستاد صیانت از جمعیت در البرز فعال می شود

 «مجتبی عبداللهی » روز چهارشنبه در نشست  شورای راهبردی جمعیت استان البرز افزود:  نشست های تشریفاتی راهی  برای برون رفت از  مشکلات و دغدغه های استان نخواهد بود از این رو تمایلی برای برگزاری این قبیل جلسات ندارم.
وی ادامه داد : باید به دنبال راهکارهای موثر در راستای ترویج ازدواج، پیشگیری از طلاق و ترغیب زوجین برای فرزندآوری  باشیم.
عبداللهی بیان داشت:  ضرورت دارد که مجموعه مدیران استان با عزم راسخ و توان مضاعف وارد عمل شوند و ضمن بررسی ابعاد مختلف این اهداف، امکانات و ارتباطات خود را برای این امور مهم و حیاتی بسیج کنند.
استاندار البرز گفت: تمام مدیران در جایگاه های مختلف باید پیرو منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ازدواج، پیشگیری از طلاق و ترغیب زوجین به فرزند آوری اقدام ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: نسل جدید با توجه به ادله مختلف، تفاوت فکری و ارتباطی فراوانی با نسل گذشته دارند که باید راهکارهای ایجاد همگرایی بین نسل ها و ایجاد زبان و فکر مشترک را مد نظر قرار دهیم.
عبداللهی گفت: دنیای وسیع ارتباطات و ابزارهای آن، امواج بزرگی از تفکرات را برای نسل کنونی فراهم کرده که گاهی با فرهنگ و باورهای ما فاصله های بسیاری دارند.
وی افزود: بر این باور هستم که باید بسته های حمایتی برای ازدواج جوانان در استان در نظر بگیریم تا به نوعی مشوق باشد.
استاندار البرز یادآورشد: این امر با استفاده از توان متمرکز دستگاه ها، خیرین و سازمان های مردم نهاد و با محوریت و برنامه ریزی سازمان جوانان استان قابلیت تبلیغ، اطلاع رسانی و توسعه دارد.

استان البرز با هفت شهرستان دارای بیش از سه میلیون نفر جمعیت است.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …