یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

خدمات بازار روزهای کرج در شأن شهروندان نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از شورای شهر، مریم قهرمانی صارم در بررسی بودجه سال 1401 شهرداری کرج  اظهار داشت: یکی از دستاوردهای عمده مدیریت شهری، بهینه‌تر کردن خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه کسب و کارهای خرد است.

وی افزود: به همین منظور سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی هدف‌گذاری عملیاتی خود را مبتنی بر واگذاری تنسیق امور کسب‌ و کارهای خرد و ایجاد پیش‌زمینه‌های رعایت نظم و بهبود روند عرضه و تقاضا اقدام به ایجاد بازار روز در محدوده شهری کرده است. 

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تصریح کرد: متاسفانه میوه‌هایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود آن چنان از کیفیت لازم برخوردار نیست و به نظر می رسد از مدت‌ها پیش در سردخانه‌ها و انبارها مانده و هم اکنون به مردم عرضه می‌شود.

قهرمانی بیان کرد: تامین آسایش و آرامش در بازار، نظارت بر کیفیت و قیمت میوه‌های و کالاهای توزیع شده به ویژه در ایام پایانی سال و نحوه برخورد و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین اهداف سازمان ساماندهی مشاغل شهری است.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: در این زمینه و برای کسب حداکثر رضایتمندی شهروندان، ارتقا و بهبود فعالیت میادین و بازارهای میوه وتره‌بار و افزایش و تنوع خدماتی را که در این مراکز ارائه می‌شود به‌صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ شود.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …