شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تصادف زنجیره ای یک اتوبوس و چهار خودرو در کاشان ۹ مصدوم داشت

به گزارش ایرنا، حسین ریاحی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه شب گذشته (سه‌شنبه) در تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان، واژگونی یک دستگاه کامیون و یک خودرو پژو پارس و برخورد دو خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قم به سمت کاشان گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از این گزارش، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به سرعت به محل حادثه در نزدیکی عوارضی کاشان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ کاشان پس از امدادرسانی اولیه در محل، هشت مصدوم این حادثه را که سه نفر آنان بدحال بودند، برای درمان تکمیلی به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل کردند و یک نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی در محل درمان شد.

به گفته وی، علت و چگونگی دقیق این حادثه از سوی عوامل پلیس در حال بررسی است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم‌اکنون دارای ۴۸ آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس است.

این مرکز هشت پایگاه شهری و ۱۱ پایگاه جاده‌ای در شهرستان کاشان و سه پایگاه شهری و ۲ پایگاه جاده‌ای در شهرستان آران و بیدگل دارد که ۲ مورد از آنها پایگاه آموزشی نیز است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …