شنبه , 8 اردیبهشت 1403

بهره مندی دانش آموزان آسیب دیده البرزی از طرح مدارس همدل

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: هزینه تحصیل ۳۴۰ دانش آموز آسیب دیده استان در طرح مدارس همدل با مشارکت مدیران نیکوکار پرداخت شد.

بهره مندی دانش آموزان آسیب دیده البرزی از طرح مدارس همدلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود: هزینه ثبت نام این دانش آموزان رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.
به گفته البرزی: در توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، ۳۴۰ دانش‌آموز معدل بالای ۱۷ مورد حمایت کمیته امداد در ۱۸۰ مدرسه غیرانتفاعی وهیات امنایی تحصیل می‌کنند.

به گفته البرزی: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان موردحمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز برای این عزیزان در مدارس همدل اجرا می‌شود.

او افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و به پاس نیت خیر خواهانه ۱۸۰ مدیر نیکوکار طرح مدارس همدل کمیته امداد البرز از این عزیزان تجلیل شد.

البرزی گفت: خیران می‌توانند با اسکن کد QR به‌وسیله تلفن همراه و اتصال به درگاه پرداخت بانک‌ها از طریق کارت‌های عضو شتاب نسبت به انتقال وجه موردنظر برای کمک به دانش آموزان آسیب دیده اقدام کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …