یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

شرط فعالیت واحدهای صنفی البرز رعایت پروتکل های بهداشتی است

بهروز حصاری روز یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در اجرای برنامه های  پیشگیرانه ستاد ملی مقابله با کرونا از تعطیلی گسترده، ضروری است تمام واحدهای صنفی نسبت به تزریق سه دوز واکسن کرونا و اخذ  QR Code و نصب آن در واحد صنفی (در محل قابل رویت برای همگان) به فوریت اقدام کنند.

وی  خاطرنشان کرد : واحدهای صنفی علاوه بر تزریق سه دوز واکسن و اخذ تست منفی کرونا از سامانه ایران من مجاز به فعالیت  هستند و ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، به فوریت بارگذاری اطلاعات واحدها و فعالیت‌های صنفی (اعم از تجاری، بازرگانی، خدماتی، تفریحی، رفاهی، تولیدی، صنعتی، کارگاهی، اقتصادی و اجتماعی) بر بستر سامانه ایران من به نشانی asnaf.moi.ir الزامی است.

حصاری بیان داشت: تیم های بازرسی اصناف و علوم پزشکی از این پس نظارت ویژه بر صنوف را خواهند داشت و چنانچه متصدی  وکارکنان واحد صنفی واکسن تزریق نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

 رییس اتاق اصناف البرز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده برای واحدهای متخلف  اخطار کتبی پلمب صادر خواهد شد.

وی گفت:  مسدود کردن پوز بانکی به مدت ۲ هفته برای واحدهای صنفی و  پلمب به مدت ۳۰ روز درصورت عدم رعایت الزامات بهداشتی  برای واحدهای متخلف در نظرگرفته شده است.

حصاری تاکید کرد: تزریق واکسن یک تکلیف اجتماعی است اما برای صنوفی که عرضه مواد غذایی و بهداشتی را دارند به عنوان یک اولویت است .

بیش از ۱۲۰ هزار واحدصنفی تولیدی ، توزیعی و خدماتی دراستان البرز فعالیت می کنند.

اکنون پنج شهرستان تابعه البرز در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان  دیگر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …