پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

دبیر هیات : قهرمانان کاراته البرزی برای ادامه راه نیازمند حمایت هستند

«مهدی احمدی» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه  هیات کاراته البرز امسال توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد و تعدادی  ورزشکار در قالب تیم ملی را عازم رقابت های برون مرزی کرده است، افزود:  پوریا اقدسی دارنده  مدال برنز رقابت های آسیایی از جمله ورزشکارانی است که مبلغ ناچیزی به  عنوان هدیه  برای وی در نظر گرفته شده که البته پس از ۲ ماه هنوز همان نیز به دست این ورزشکار نرسیده است.

وی اضافه کرد:  همین ورزشکار برای کسب رنکینگ باید در مسابقاتی که به همین منظور برنامه ریزی شده شرکت کند در غیر این صورت قادر به ادامه ورزش حرفه ای نیست این در حالی است که در صورت حمایت ها از اقدسی به یکی از اسطوره های کشورمان و حتی دنیا تبدیل می شود.

احمدی گفت: اینکه این حمایت ها از سوی کدام مسوول و یا مرجعی باید صورت بگیرد ما نمی دانیم اما تعداد ورزشکاران حرفه ای و قهرمان ما در استان آنقدر زیاد نیستند که نتوان از آنها حمایت کرد.

وی با اشاره به قول استاندار البرز مبنی بر حمایت از اقدسی برای حضور در رقابت های اتریش عنوان کرد: این اقدام جای تشکر دارد اما تمام این مسایل مقطعی هست و نیاز است که در این رابطه اقدامات جدی تری صورت بگیرد.

دبیر هیات کاراته البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های صنعتی استان خاطر نشان کرد: با استفاده از این ظرفیت ها می توان ورزشکاران و قهرمانان زیادی در این استان تربیت و شاهد این باشیم که ورزشکاران ما به خصوص آنهایی که به صورت حرفه ای در حال فعالیت هستند بیشتر از همیشه دیده شوند.

وی  که امسال نیز توانسته عنوان بهترین مربی بزرگسالان را در کشور کسب کند در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در صورتی که یک قهرمان تربیت  و بتواند مدال آوری کند شاهد این خواهیم بود که جوانان و نوجوانان زیادی به سمت باشگاه ها گرایش می یابند و تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

هیات کاراته البرز فاقد سالن است 

دبیر هیات کاراته البرز در بخش دیگری از سخنان خود به حضور ۱۲ هزار ورزشکار در رشته ورزشی کاراته در این استان اشاره کرد و گفت: با وجود قهرمانان ورزشی و این تعداد ورزشکار هیات فاقد یک سالن برای تمرین است و مکانی برای اینکه شاهد برگزاری رقابت ها و تمرین ورزشکاران باشد نداریم.

احمدی افزود: این در حالی است که دیده می شود که سالن های ورزشی به کسانی داده شده که ورزشی نیستند و در واقع کاسبی می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …