یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

۱۰ هزار نفر در طرح شوق رویش هلال احمر البرز شرکت کردند

سید حسین بهنامیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  این طرح توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با هدف غنی سازی صحیح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از ابتدای فصل تابستان به صورت رایگان اجرا شد.

وی گفت: با گسترش بیماری کووید۱۹ ، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز دچاز تغییر و تحول شده که برای پیشگیری از شیوع این ویروس ، این دوره ها به صورت مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزارشده است.

بهنامیان افزود: این برنامه  در بخش های فرهنگی،هنری، امدادی و ورزشی تقسیم بندی شده که در بخش فرهنگ با رویکرد قرآنی و مذهبی مواردی همچون، حفظ و قرائت قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه، کارگاه های متنوع مهارت زندگی با موضوعات سلامت روان، خودباوری و اعتماد به نفس، ازدواج آسان، پیشگیری از مواد مخدر و همچنین کارگاه های ادبی همچون شاهنامه خوانی و داستان نویسی است.

وی خاطرنشان کرد: بخش هنری شامل عکاسی، تدوین، چرم دوزی، خیاطی، نقاشی، سفالگری، بازیگری و تئاتر، ساخت زیورآلات، نمدبافی، رایانه، خطاطی و دوره‌های امدادی کمک های اولیه بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان و استان از دیگر برنامه های اجرایی در این دوره ها برشمرد.

اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر ازجوانان این استان با هلال احمراستان البرز در حوزه های مختلف همکاری دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …