یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

فرماندار: کرجی ها از شهر خارج نشوند

غفور قاسم پور روزدوشنبه و در اولین روز از تعطیلات موج پنجم کرونا در بازدید از روند اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها با پلاک های غیر بومی در میدان امیر کبیر افزود: مردم باید توصیه ها جدی بگیرند اینکه بدنبال هر تعطیلی عده ای عازم سفر می شوند و در شرایطی که روزانه جمعی از هم وطنان جان خود را برای بی مبالاتی و رعایت نکردن توصیه های جدی از دست می دهند حرکتی به دور از آگاهی و وقوف به وضعیت حاد کرونا است.

وی ادامه داد: موج سهمگین کرونا دیگر به کسی فرصت نمی دهد که با عادی انگاری از تبعات این بیماری جان سالم به در ببرد و  تمام اقدامات سختگیرانه برای حفاظت از جان مردم است. 

فرماندار کرج گفت: بدون اغماض، جدی و قاطعانه با همراهی نیروهای زحمتکش پلیس و راهور در مبادی ورودی و خروجی کرج و استان البرز ایستاده ایم و اجازه بی قانونی را به احدی نمی دهیم.

وی تاکید کرد: مردم به هیچ عنوان در این تعطیلات قصد سفر نداشته باشند چرا که  تیم های نظارتی و پلیس در میدان کار حضور دارند و تمامی مسافرانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به کرج را دارند بازگردانده و اجازه خارج شدن پلاک های بومی را به خارج از شهر نمی دهیم.

فرماندار کرج افزود: این یک هشدار است و با احدی اغماض و تعارف نداریم تمام مصوبات ستاد ملی کرونا اجباری و لازم الاجرا بوده و برای اجرای قانون تعللی نخواهیم داشت و با ناقضان قوانین برخورد خواهیم کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …