جمعه , 14 اردیبهشت 1403

احتکار مواد اولیه شیرینی پزی در نظرآباد

احتکار مواد اولیه شیرینی پزی در نظرآبادبه گزارش خبرگزاری صداد و سیما، مرکز البرز، سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی نظرآباد از وجود یک انبار احتکار مواد اولیه تهیه شیرینی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی- اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دقیق انبار مورد نظر در حاشیه شهر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت به انبار مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ اسدالهی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از انبار مورد نظر ۴۰ تن مینارین قنادی، ۳۸ تن روغن قنادی، ۷ تن شیر خشک و ۶ تن شکر احتکاری کشف کردند.
سرهنگ اسدالهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا، احتکار اقلام حیاتی در نظام سلامت گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می‌باشد که کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روز با ظرفیت‌های اطلاعاتی خود رهگیری و پایش تحرکات اخلالگران نظم امنیت اقتصادی را دنبال می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …