سه شنبه , 28 فروردین 1403

استعدادیابی دختران فوتبالیست زیر۱۷ سال یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا، مرحله پایانی این پیکارها دوشنبه شب از سوی هیات فوتبال استان یزد و زیرنظر نماینده فدراسیون در شهر یزد پایان یافت و ۱۰ دختر فوتبالیست منتخب استان برای حضور در اردو انتخاب شدند.

فاطمه فلاح، هانیه میرشمسی، دنیا غلامی، زینب صالحی، سلاله دهقان، طهورا تیموری، ملیکا حیدری، نگین آخوندی، یاسمین امیدوند و یاسمین صادقی‌نژاد از سوی تیم استعدادیاب‌ها برگزیده شدند.

استعدادیابی فوتبالیست ها در تمامی استان‌های کشور برای حضور و تشکیل تیم‌ملی زیر ۱۷ سال به منظور حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۲  میلادی در چندین مرحله برگزار می شود.

برگزاری دوره استعدادیابی جزو برنامه‌های محوری فدراسیون فوتبال است که در تمامی رده‌های سنی برای انتخاب ورزشکاران برتر و تقویت تیم‌های ملی و کسب افتخار برای فوتبال ایران برگزار  می‌شود. 

تا پایان سالجاری از سوی هیات فوتبال استان  این دوره‌ها با همکاری هیات‌ شهرستان ها  طبق برنامه مدون برگزار می شود که این کار نقش مهمی در توسعه علمی این رشته ورزشی دارد.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد و یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …