یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

آمادگی تیم لیگ برتری هندبال البرز برای حضور در رقابت ها

رییس هیات هندبال البرز گفت: تیم لیگ برتری بانوان صنایع روشنایی یکتا افروز در مرحله دوم از نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر کشور با قدرت حضور می‌یابد.

آمادگی تیم لیگ برتری هندبال البرز برای حضور در رقابت هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مرتضی خادمی افزود: با هدف آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در رقابت‌های پیش روی که به زودی آغاز می‌شود تمام امکانات را در اختیار آن‌ها قرار دادیم تا در این رقابت‌ها حضوری پرقدرت داشته باشند.

رییس هیات هندبال البرز گفت: بر همین اساس بازیکنان از لحاظ آمادگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، چرا که برایشان سنگ تمام گذاشته و هر تلاشی که برای ارتقای وضعیت تیم نیاز بود دریغ نکردیم.

خادمی با اشاره به اینکه میانگین سنی بازیکنان ما حدود ۲۰ سال است افزود: با توجه به شرایط تیم و آمادگی که هم اکنون در آن قرار دارند انتظارمان از بازیکنان تیم لیگ برتری بانوان صنایع روشنایی یکتا افروز این است که در لیگ آبروداری کنند.

رییس هیات هندبال البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دیگر تیم‌های هندبال استان به صورت جدی و با فروکش کردن ویروس کرونا در داخل و خارج از استان در حال تمرین هستند اضافه کرد: ۲ تیم از بخش بانوان و ۲ تیم از آقایان به رقابت‌های لیگ دسته ۲ بزرگسالان کشور اعزام می‌شوند.

خادمی برگزاری اردوی مشترک با استان قزوین در هفته جاری را از دیگر برنامه‌های هیات با هدف ارتقای ورزش هندبال استان عنوان و گفت: استعدادی‌های برتر و مدال آوری ورزشکاران در این بخش یکی از برنامه‌های مهم ما است که به صورت جدی در حال دنبال کردن آن هستیم چرا که همین استعدادی‌های برتر آینده ساز رشته هندبال البرز هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …