جمعه , 31 فروردین 1403

راهپیمایی روز قدس در استان البرز برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مرتضی ولی پوری با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در جلسه برنامه ریزی و   اظهار داشت: دفاع از مظلومان و محرومان از وظایف ذاتی مسلمانان است و گرامیداشت روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از فرامین امام راحل عظیم الشأن است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس فرصت مغتنمی برای جهاد تببین است ، افزود: از تمامی ظرفیت‌های دستگاههای اجرایی و رسانه ها برای اطلاع‌رسانی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس در فضای حقیقی و مجازی استفاده شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی  با اشاره به چگونگی خدمات رسانی متولیان امر گفت:  وظایفی برای دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری روز قدس مشخص گردیده است تا این مراسم هر چه با شکوهتر برگزار کنند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علیرضا ابراهیمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در  جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت:مراسم راهپیمایی روز قدس در استان البرز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم بعد از شروع در میدان‌های اطراف در  مصلی کرج پایان می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه  در تمام  تکایا و هیئت‌ها مراسم شب قدربرگزار می‌شود، گفت: طبق دستور عمل صادر شده  در شهرهای   مراسم راهپیمایی این روز با شکوه و برنامه های ویژه ای برگزار می‌شود

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …