سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

استاندار : پیگیر راهکار اساسی برای رفع مشکل کم آبی در البرز هستیم

مجتبی عبداللهی عصرشنبه در آیین بهره برداری ازیک  مخزن  ذخیره پنج هزار متر مکعبی آب آشامیدنی در شهرستان فردیس افزود: با  کمک تمام  دستگاه های اجرایی از جمله شرکت های آب منطقه ای و آبفا در تلاش هستیم تا ضمن تامین اعتبار طرح ها و پروژه های زیر ساختی تامین آب استان البرز را اجرا کنیم.

استاندار البرز ادامه داد:  امیدوارم با وحدت و همدلی که در استان وجود دارد بتوانیم دردولت  مردمی سیزدهم مشکلات و نیازهای استان البرز از جمله موضوع مهم آب را به سرانجام برسانیم البته در این بخش همراهی مردم و اصحاب رسانه ضروری است.

وی اظهار داشت: امروز به میمنیت پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۲۵ پروژه عمرانی در شهرستان فردیس گشایش یافت که  از این تعداد ۱۹ پروژه دولتی و ۶ پروژه  توسط بخش خصوصی  در مجموع با اعتبار حدود ۳۶۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

استاندار البرز، تعداد کل پروژه های  افتتاحی ایام الله دهه مبارک فجر در این استان را ۲۹۹ پروژه با اعتباری  بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. 

عبداللهی با اشاره به مشکل کم آبی در شهرستان پرجمعیت فردیس  گفت:  امروز با افتتاح  مخزن آب پنج هزار متر مکعبی شهر فردیس بخشی از مشکل کم آبی این شهرستان مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت  آبفا استان البرز نیز در آیین افتتاح مخزن آب فردیس اظهار داشت:  این مخزن پنج هزار مترمکعبی با صرف ۱۵ میلیارد تومان برای تامین آب آشامیدنی ۳۰ هزار نفر جمعیت

احداث شده است.

ذوالفقار مهدی زاده افزود: همزمان با این پروژه ، عملیات  احداث مخزن جهان نما در شرق کرج برای شهر فردیس آغاز شدو تا یک سال آینده به مدار بهره برداری می رسد.

همزمان با حضور استاندار البرز در فردیس ، یک شرکت تولید قطعات خودرو با اشتغالزایی ۸۵ نفر و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس مورد بهره برداری قرار گرفت.

ظرفیت اشتغالزایی این شرکت تا ۱۲۰ نفر قابل افزایش است. 

همچنین طرح توسعه یک شرکت تولیدی دیگر در زمینه مواد پلاستیکی با اشتغالزایی ۸۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان در این شهرک صنعتی افتتاح شد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد. 

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …