چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن كريم در فردیس

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پانزدهمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن كريم در مسجد جامع المهدی (عج) شهرستان فردیس برگزار شد.

برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن كريم در فردیسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مسئول برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات حفظ و قرائت قرآن كريم با هدف تقويت انگيزه، تشويق و ترغيب جوانان و نوجوانان به فراگيری هرچه بيشتر علوم قرآنی و انس با قرآن برگزار شد.

علیرضا سعادت پور افزود: مهم ترين هدف از برپايی چنين مسابقاتی ترويج فرهنگ قرآن و گسترش فعاليت‌های فرهنگی و قرآنی است و از سوی ديگر با برگزاری اين مسابقات می‌توان توجه و ارج نهادن به قاريان و حافظان قرآن كريم را در جامعه نهادينه كرد.

او با اعلام حضور ۸۳ نفر از شركت كنندگان برادر در اين رقابتها گفت: اين تعداد، شامل افراد واجد شرايطي بود كه در كلاس های آموزشی مراکز مختلف قرآنی حضور داشتند و برای شركت در اين رقابت  اعلام آمادگی کردند.

سعادت پور افزود: این دوره از مسابقات دو بخش قرائت و حفظ قرآن و با داوری چهار داور ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﻗﺮآن ﮐﺮﯾﻢ برگزار شد و با اهدای هدیه از برگزیدگان این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …