یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نمایشگاه تجارت الکترونیک هنرجویان در البرز گشایش یافت

این نمایشگاه با رویکرد کارآفرینی و کار تیمی در قالب حضوری و مجازی به همت هنرجویان هنرستان حضرت زهرا (س) درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برای بهره مندی دانش آموزان استان البرز دایر شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج  در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه تجارت الکترونیک حاصل تلاش گروهی از هنرجویان پایه دوازدهم هنرستان فنی حرفه ای دخترانه حضرت زهرا (س) در این ناحیه است.

مراد مالمیر هدف از برپایی این نمایشگاه را تقویت روحیه کارتیمی، ایده پردازی، رشد وگسترش ذهنی موضوع کسب و کار، استفاده از خلاقیت، نوآوری و پژوهش محوری در بین دانش آموزان از جمله هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش ذکر کرد.

وی بیان داشت: ایده این نمایشگاه، هنگام تدریس پودمان ایجاد کسب و کار الکترونیکی در فضای حضوری و مجازی کلاس درس معلم بر بستر مطالب درسی شکل گرفته است.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تصریح کرد: هنرجویان برای برپایی این نمایشگاه از هر مطلب درسی به بهترین شکل با بهره گیری از المان های کسب و کاربا رویکردی خلاقانه استفاده کرده اند.

وی بررسی آثارتولیدی، ارائه گزارش، چیدمان هنرمندانه و فنی تکه های پازل نمایشگاه را از دیگر ویژگی های مهم این نمایشگاه تجارت الکترونیک برشمرد.

مالمیرادامه داد: کلیپ، جدول بوم کسب و کار، نقشه سفر مشتری، وبلاگ، فیلم آموزشی هر کسب و کار، کنفرانس مجازی، عکس، پی دی اف و گراف از جمله  آثار این مجموعه فاخر را در قالب نمایشگاه مجازی الکترونیک تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برپا شد، اضافه کرد: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی درکانال آموزش متوسطه در شبکه شاد مراجعه کنند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج افزود: در بخشی از این نمایشگاه غذاهای سنتی، فرهنگ و صنایع دستی اقوام ایرانی  به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه به مدت یک ماه فعال است.

استان البرز ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز دارد که نیمی از آن در مدارس متوسطه از جمله هنرستان ها تحصیل می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …