جمعه , 14 اردیبهشت 1403

سهم البرز از خاموشی ها کاهش یافت

رامین فرج روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مصرف بی رویه برق در ۲ بخش مسکونی و صنعتی البرز طی روزهای گذشته سبب شد تا میزان قطعی برق در این استان گسترده شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر استفاده دستگاه های پمپاژ آب البرز از برق شبکه سراسری سبب شد تا قطعی برق و قطعی آب همزمان شود و مشکلاتی برای مردم به وجود آید.

فرج گفت : برهمین اساس با پیگیری استاندار البرز و سایر مسوولان استان ، سهمیه البرز از خاموشی ها کاهش یافته که البته  مردم و صنایع نیز طی 2 روز گذشته  میزان مصرف برق را کاهش داده اند.

سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز بیان داشت : برای صرفه جویی در مصرف برق در استان البرز ، تفاهم نامه ای با بخش صنعت استان  منعقد شده است .

وی افزود: از سوی دیگر مدیریت مصرف برق به عنوان موضوع دیگر در دستور کار استان البرز قرار گرفته و تلاش ها براین است تا مصرف بهینه برق به عنوان یک راهکار برای کاهش خاموشی ها استمرار یابد.

سرپرست شرکت توزیع برق البرز گفت : اگر مردم ۳۰ درصد از مصرف برق در بخش سرمایشی را کاهش دهند و به موازات آن صنایع نیز در بخش به صرفه جویی روی بیاورند، تابستان امسال را با روند کاهشی خاموشی ها پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در عین حال تاکید کرد که اگر چه موضوع حساسیت آب به عنوان یک چالش در زمان قطعی برق در استان البرز مورد توجه قرار گرفته اما چنانچه مردم و بخش صنعت در مصرف برق صرفه جویی نکنند بار دیگر شاهد قطعی گسترده برق در استان خواهیم بود.

سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز اظهار داشت : بررسی ها نشان می دهد که طی ۲ روز اخیر مردم وصنایع استان البرز در مصرف برق روند صرفه جویی را در پیش گرفتند که امیدواریم با استمرار این روند خاموشی ها نیز کاهش یابد.

۸۰ درصد آب مصرفی استان البرز از طریق چاه ها استحصال می شود.

شرکت توزیع برق البرز یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …