یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

اجرای طرح روحیه بخشی طلاب به بیماران کرونایی در البرز

حجت الاسلام و المسلمین محسن قدرتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در هماهنگی های انجام شده با نهادهای حوزوی و مدیریت حوزه عملیه استان البرز، مقرر شد که طلابی که تحصیلات مرتبط با موضوع روانشناسی داشته و یا سابقه روانشناسی تجربی دارند را به سمت بیمارستان ها اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ روحیه در بیماران کرونایی یکی از اصول برای شکست این بیماری می باشد، اظهار داشت: ما در تلاش هستیم در کنار کادر درمان نهایت همکاری را برای روحیه بخشی به بیماران داشته باشیم.

وی گفت:‌همچنین در این طرح روحیه بخشی به خانواده های بیماران کرونایی و ابراز همدردی با خانواده های متوفیان از طریق این بیماری در برنامه می باشد.

قدرتی یادآور شد: بسیج طلاب همچون سایر نهادهای خدمت رسان در چند عرصه در موضوع کرونا مشغول فعالیت است به طوریکه از روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ تاکنون در ایام پیک شیوع بیماری و چه غیر از دوران پیک بیماری تا امروز هیچ میت کرونایی بدون تغسیل، تکفین، نماز و مراحل تدفین به خاک سپرده نشده است.

وی افزود: در زمان حاضر در سطح آرامستان های استان گروه های جهادی خواهر و برادر طلاب در حال خدمت رسانی هستند واین افراد در موضوع غسل، کفن، نماز و دفن این اموات فعال هستند.

رییس بسیج طلاب استان البرز خاطرنشان کرد که همچنین طلاب بسیجی و جهادگر در کمک به بیماران کرونایی در سطح بیمارستان های استان به خصوص در دو بیمارستان امام علی (ع) و کوثر در حال فعالیت هستند و به کادر درمان کمک های لازم را ارایه می دهند.

وی بیان داشت:‌ همچنین در کمک به طلاب آسیب دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا که منبرهایشان تعطیل شده، چندین مرحله از لحاظ معیشتی و اقتصادی با همکاری نهادهای مرتبط کمیته امداد، سپاه، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی کمک هایی شده است.

قدرتی اعلام آمادگی کرد که در صورت نیاز طلاب بسیجی بیشتری را به سمت آرامستان ها و مراکز درمانی اعزام کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …