چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

مدارس البرز غیرحضوری است/ فعالیت ادارات

احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهینه انرژی از سوی تمامی شهروندان استان البرز بیان کرد: با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تمام نقاط استان و همچنین ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان، فردا ۲۶ دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‌های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

وی اظهار کرد: کلاس‌های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‌های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل شده و کودکستان‌ها (پیش دبستان و مهدکودک‌ها) نیز تعطیل هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها و بانک‌های استان نیز طبق روال می‌باشد و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

به گفته وی شروع کار کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹ تا ۱۴ خواهد بود. در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظفند سیستم گرمایش را بین درجه ۱۸-۲۱ درجه تنظیم نمایند.

افضلی با دعوت از شهروندان جهت پیوستن به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» درخواست کرد با مصرف بهینه انرژی، گرما بخش منازل هم‌میهنان خود شویم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …