جمعه , 7 اردیبهشت 1403

۲۸۹ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی چهارمحالی با بیان اینکه به همت ستاد دیه و اداره کل زندان‌های البرز طی سال جاری ۲۸۹ زندانی بدهکار مالی از این استان آزاد شدند، اظهار کرد: کل بدهی این زندانیان حدود ۲ هزار میلیارد ریال بوده که با پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از منابع ستاد دیه استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی بیان کرد: از مجموع این آزادی‌ها ۳۶ زندانی بدهکار مالی طی یک ماه از زندان‌های استان آزاد شدند که مبلغ بدهی این افراد بیش از ۱۹۸ میلیارد ریال برآورد شده که با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع ستاد دیه جهت آزادی این زندانیان پرداخت شد.

مدیرکل زندان‌های استان البرز افزود: پذیرش اعسار از سوی مقامات قضائی نیز یکی از مواردی است که در آزادی زندانیان بدهکار مالی نقش اساسی دارد، از طرفی تلاش مددکاران زندان‌ها در جهت اخذ رضایت از شکات نیز ستودنی است.

وی متذکر شد: خیرین استان البرز در امر خداپسندانه کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی مشارکت می‌کنند که عمل آنان کاری با اجر و ثواب فراوان خواند که در حفظ بنیان خانواده بدهکاران مالی نقش اساسی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …