پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار: زیر ساخت های عمرانی البرز پاسخگو نیست

مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در همایش پیشکسوتان استان البرز افزود: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته؛ از این رو باید از این نام به معنای واقعی بهره ببریم و از تمام ظرفیت ها با ایجاد همگرایی و اتحاد استفاده کنیم.
وی ادامه داد: رمز پیشرفت و توسعه همدلی و اتحاد برای نیل به اهداف است از این رو باید هر گونه روزنه انشقاق و تفرقه و تهدید و تهمت را مسدود کنیم.

استاندار البرز گفت: باید دست به دست هم دهیم و از فرصت های متعدد استان استفاده کنیم تا تهدیدها و چالش ها را خنثی نماییم.
وی افزود: بر این باور هستیم که بسیاری از مشکلات ریشه در اقتصاد دارند که اگر حل شوند می توانیم در حوزه های مختلف شاهد گره گشایی و رونق باشیم.
عبداللهی بیان داشت: با نگاه تحول گرایانه به بررسی بنیانی و حل اساسی مشکلات در استان پرداخته ایم و ظرف این 2 ماه نتایج خوبی نیز حاصل شده و قول های خوبی هم در سطوح ملی گرفته ایم.

استاندار البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، شهید سلیمانی افزود: حضور در این جمع توفیقی بود که تصمیم شد و به طور قطع از ظرفیت ارزشمند پیشکسوتان در حوزه های مشورتی برای رشد و توسعه بهره خواهم برد.
وی ادامه داد: الگو از اخلاق مداری، ایثار، سربازی ولایت سردار سلیمانی و تمرکز و تدبیر در سیره شهدا به طور قطع جامعه ما را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت می کند.
عبداللهی گفت: جوانانی که در دوران دفاع مقدس ایثار و جانفشانی کرده اند و برهه ای حساس را با سربلندی گذرانده اند، اکنون منشا تجارب ارزشمندی هستند که باید در عرصه های مختلف تصمیم سازی استان مورد بهره برداری قرار گیرند.
وی افزود: در نشست با جوانان درخواست کردم که برای ایجاد ارتباط و همگرایی بین نسل ها و پر کردن خلاهای زمانی در این راستا برنامه و راهکار ارایه دهند و اکنون نیز از پیشکسوتان تقاضا دارم در این رابطه پیشنهاد بدهند.
استاندار البرز ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم هنجارهای جامعه کنونی با گذشته متفاوت است ولی دلیل نمی شود که این موضوعات را رها کنیم و اجازه دهیم نسل های مختلف هر روز از هم دورتر شوند.
وی افزود: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، بزرگان و ریش سفیدان محله ها باید به جایگاه خود آگاه باشند و این جایگاه را احیا کنند چراکه ریش سفیدان همواره در محله ها نقش تعیین کننده ای در حل مشکلات و اختلافات داشته اند.
کمبود منابع مالی درحوزه مدیریت شهری، نیاز استان البرز به فضاهای ورزشی بیشتر و اطلاع رسانی دراین زمینه، ضرورت شناسایی ظرفیت های پنهان البرز ، توجه به پتانسیل های گردشگری و منطقه اقتصادی پیام ، وجود مراکز تولیدی بزرگ از جمله سینا ژن ، توجه به حوزه دانش بنیان ها ، استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت شهرک های صنعتی البرز از جمله مباحث مطروحه ازسوی پیشکسوتان حوزه های سیاسی ،اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عضو مجمع پیشکسوتان این استان بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …