چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

امام جمعه فردیس: استعدادهای بانوان در سایه انقلاب شکوفا شده است

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از بانوان نخبه استان البرز در سالن ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس برگزار شد، افزود: نگاه اسلام به زن یک نگاه اصیل است؛ زنان امروزه همپای مردان در رقابت های علمی  شرکت می‌کنند و در عرصه های مختلف می درخشند.

وی ادامه داد: آنچه در شریعت اسلام و فرهنگ اصیل ایرانی وجود دارد، نگرش به زن به‌عنوان ابزار نیست.

امام جمعه فردیس گفت: ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رشد و ترقی بسیار چشمگیری داشته است و زنان در همه عرصه های مختلف مشارکت دارند و در متن جامعه در حال فعالیت هستند.

حسینی افزود: اگر به  کشورهای غربی نگاه کنیم شاهد فروپاشی اخلاقی هستیم، از زنان به عنوان کالا استفاده می کنند، با شعار آزادی کرامت انسانی را لگدکوب می کنند بنابراین هر چه می خواهند بفروشند در تبلیغات از زن استفاده می کنند.

ملیحه اکبری عضو شورای اسلامی شهر فردیس نیز گفت: دختران امروز مادران آینده این کشور هستند و اگر امروز نخبگان و دختران نخبه تکریم و حمایت کنیم نسل آینده در دامن مادران نخبه پرورش خواهد یافت.

وی  افزود: به آینده این سرزمین بیش از پیش باید امیدوار باشیم و تبلیغات رسانه های غربی و معاندین نظام تفکر زن و دختر ایرانی را  نشانه گرفته است.

اکبری گفت:  زن مسلمان ایرانی در دامان خود شیرمردانی را پرورش می دهد که در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حرم و حریم که به گوش بزرگترین مستکبرین جهان سیلی می زند این هنر زن ایرانی است.

در پایان این مراسم از ۱۰۵ بانوان نخبه استان البرز تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …