جمعه , 31 فروردین 1403

خلع‌ید پیمانکار ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج/ ‌پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بعد از یک دهه از آغاز ‌

 مجتبی جانعلی در  گفت‌وگو با خبرنگار آدینه کرج در  کرج‌  در مورد آخرین وضعیت پیشرفت ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج، اظهار داشت: این پروژه دو سال متوقف شده بود. 

وی افزود: با دستور وزیر وقت ورزش پیمانکار سابق این مجموعه خلع ید شد و کار در حال حاضر بعد از برگزاری مناقصه به یک پیمانکار توانمند و دارای سابقه سپرده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز  با بیان اینکه این پروژه در 10 سال گذشته تنها 60 درصد پیشرفت کرده بود ، بیان کرد: در حال حاضر پیمانکار جدید پیشرفت پروژه را به 90 درصد رسانده و پروژه در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه این ورزشگاه سرپوشیده می‌تواند به میزبانی و برگزاری بسیاری از مسابقات به البرز کمک کند، تصریح کرد: مبلغ قابل توجهی اعتبار برای تزریق به این پروژه در نظرگرفته شده که  در اختیار پیمانکار قرار داده می‌شود و پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود.

جانعلی با بیان اینکه به تیم‌های استانی حاضر در مسابقات لیگ کشوری  خدمات رایگان داده می‌شود، گفت: به دنبال جذب اعتبار و بودجه برای نگهداری از ورزشگاه انقلاب کرج هستیم.

وی با بیان اینکه انجام بازی‌های لیگ برتری در البرز و قراردادهای منعقد شده در این مورد کاملا بر عهده هئیت فوتبال است و از این به بعد هیچ توافقی با تیم‌های لیگ برتری بدون هماهنگی با هئیت فوتبال انجام نمی‌شود ، ادامه داد:  از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران تقاضا داریم که فقط به دنبال برگزاری بازی‌ها در البرز نباشند، بلکه در چیدمان این تیم‌ها و یا رده‌های سنی پایین تر آنها در لیگ برتر از بازیکنان البرزی استفاده شود.

وی ادامه داد:  مجموعه زمین‌های ورزشگاه‌های شریعتی و انقلاب کرج در ید هیئت فوتبال استان البرز است و هئیت فوتبال استان البرز صلاحیت تصمیم گیری در این زمینه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …