پنجشنبه , 9 فروردین 1403

کارگروه رفع موانع پروژه کمربند شمالی کرج تشکیل می شود

مجتبی عبداللهی  در حاشیه این بازدید افزود: در این کارگروه تمام دستگاه های مسوول به صورت هفتگی و مستمر مشکلات بزرگراه شمالی کرج  را رصد خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس  نشستی  با پیمانکار و مشاور  پروژه بزرگراه شمالی کرج برگزار شد  و درصدد هستیم با ایجاد همدلی و هم افزایی در مدت زمان مناسب و منطقی نسبت به اتمام این پروژه اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: در ابتدا باید در نشست های تخصصی با پیمانکار، مشاور، شورا و شهرداری کرج موضوعات مختلف سر راه این پروژه را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم تدابیر لازم را اتخاذ  و زمان دقیق بهره برداری از آن را اعلام کنیم.
وی افزود: به طور قطع این پروژه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شریان های اصلی استان  البرز خواهد داشت و مردم استان  و سایر مسافران عبوری از آن بهره مند می شوند.

عملیات احداث بزرگراه شمالی کرج  به طول ۱۷.۵ کیلومتر از تیرماه سال ۱۳۹۵ توسط شهرداری کرج آغاز شده است.

این   پروژه  در واقع  آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج – قزوین در غرب این کلانشهر متصل می کند ضمن آنکه ترافیک سنگین کنونی شرق کرج را روان سازی خواهد کرد.  

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

عبداللهی از شنبه هفته جاری به طور رسمی به عنوان نماینده عالی دولت سیزدهم  سکان استانداری البرز را برعهده گرفته است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …