شنبه , 1 اردیبهشت 1403

شناسایی علل و عوامل فقر اولویت پژوهشی کمیته امداد البرز قرار گرفت

شاپور قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال طرح های پژوهشی شناسایی علل فقر با ماهیت فقر کلان شهری و مناطق حاشیه نشین خواهد بود که  محققان ، استاتید و دانشجویان می توانند  طرح های  پیشنهادی خود را حداکثر تا ۱۵ آذر ماه به واحد آموزش و پژوهش کمیته امداد استان البرز ارسال یا برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره ۳۲۸۲۷۷۵۴ تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: مطابق ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز برنامه ریزی و پژوهش، استان البرز موفق به اخذ رتبه برتر در اجرای طرح های پژوهشی استانی ۶۲ گانه بین ادارات کل استانی امداد امام(ره) شده است.
قاسمی گفت: از مجموع ۶۲ طرح پژوهشی پیشنهادی دفتر مطالعات و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۲ طرح پژوهشی با عنوان آسیب شناسی نظام فناوری اطلاعات امداد و بررسی اثر بخشی فعالیت های کاریابی برای نیازمندان و راهکارهای آنها مدنظر قرار گرفته است.

وی بیان داشت: این تحقیقات با همکاری ۲۲ استان کشور و در طرحی جامع از طریق مصاحبه عمیق با مددجویان، مددکاران، مدیران، کارشناسان،متخصصان دانشگاهی و سایر ذی نفعان صورت گرفته است. 
مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز  با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت همکاران امدادگر در انجام این تحقیقات باعث ایجاد صرفه جویی در زمان و هزینه شده است، گفت : همکاری امدادگران در این تحقیقات که با فضای موجود در درون کمیته امداد امام خمینی (ره) آشنا هستند بیش از پیش نتایج این تحقیقات را کاربردی کرده است . 
۵۳ هزار نفر در استان البرز زیر چترحمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …