جمعه , 10 فروردین 1403

۳۹ دانش آموز نخبه و مدیر مدارس سمپاد در البرز تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش البرز دراین آیین که عصر یکشنبه در سالن سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزارشد، گفت: توجه به نخبگان یکی از رویکردهای بسیج دانش آموزی است و در جای خود  کاررارزشمندی است که در این نهاد دانش آموزان مورد تقدیر قرار می گیرند.

سالار قاسمی افزود:  راه نجات آموزش و پرورش و با کیفیت کردن آموزش و پرورش قبل از معلم برعهده مدیران مدارس است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که نخبگان نور چشم جامعه و رحمت هستند، اضافه کرد:  انتظار می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز پای دغدغه های دانش آموزان نخبه استان بنشینند.

قاسمی تصریح کرد: البرز قطب علمی و فناوری کشور است ولی هنوزازظرفیت های آن استفاده نمی شود.

وی با بیان اینکه رتبه کنکورآموزش و پرورش  البرز از رتبه ۱۲ به رتبه  چهار رسیده است،عنوان کرد: البرز در این زمینه می تواند از استان یزد جلو بزند چون از ظرفیت لازم برخوردار است.

وی ادامه داد: دانش آموزان البرز در المپیادها نیز با کسب مدال های رنگارنگ خوش درخشیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز به مهم بودن تحقیق و تربیت در مدارس سمپاد پرداخت و یادآورشد: انسان هایی که اهل پژوهش هستند به خدا نیز نزدیکترند.

وی تشکیل کارگرو پژوهش در مدارس سمپاد را ضروری دانست و افزود: نگاه نهادهای انقلابی به مسائل علمی و تحقیقاتی شایسته تقدیر است و اگر دشمن از رشد علمی ایران می ترسد و دانشمندانی همانند فخری زاده و احمدی روشن را به شهادت میرساند به خاطر نقش مهم پژوهش در توسعه، اقتدار و امنت در کشور است.

قاسمی تاکید کرد: دشمن از علم ایرانی می ترسد لذا آموزش و پرورش متولی نیست بلکه مدیر است و سایر دستگاه ها و حتی  وزرا برای کمک به آموزش و پرورش باید به میدان بیایند.

دراین آیین از ۳۹ دانش آموز نخبه، مدیر آموزش و پرورش نواحی چهارگانه آموزش و پرورش و مدیران مدارس سمپاد با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …