پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

انتخابات عامل مهمی برای سنجش توسعه سیاسی جامعه است

حسن شوندی عصر روز چهارشنبه در جمع شماری از مدافعان سلامت استان البرز افزود: هر قدر شور و مشارکت در این کارزار مهم بیشتر باشد روند توسعه سیاسی نیز در کشور به خوبی پیش می‌رود.

وی یادآورشد: نظام اسلامی با پشتوانه مردمی همچنان بالنده، مقتدر و سرافراز است و دولتی که با رای حداکثری مردم روی کار می‌آید، تضمین‌کننده مولفه قدرت سیاسی درعرصه بین‌الملل است.

شوندی  حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش‌رو را در عرصه بین‌الملل بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: هرچه مردم در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب گسترده‌تر باشد، پشتوانه قوی برای نظام و در توسعه روابط دیپلماسی، اقتصادی و سیاسی ما تاثیرگذار است.

رییس شورای هماهنگی ستاد انتخابات حجت الاسلام رییسی دراستان البرزادامه داد: مردم هرچه حضور باشکوه‌تری پای صندوق‌های رای داشته باشند، دنیا حساب بیشتری روی نظام ما باز می‌کند و در مجموع نشان از مقبولیت نظام در داخل و خارج است.

وی یادآورشد: شرکت در انتخابات یک حق است و مردم باید در راستای سهیم بودن در ساختار سیاسی و اقتصادی کشور از حق خود استفاده کنند و با انتخاب فردی جهادی و انقلابی بستر رشد کشور را با تشکیل دولتی قوی و مردمی بوجود آورند.

شوندی تاکید کرد: دراین شرایط تحریم‌ها اگر مردم حضور کمرنگ‌تری پای صندوق‌های رای داشته باشند، این تصور برای دشمنان ایجاد می‌شود که مردم مقبولیت کمتری نسبت به نظام دارند لذا به‌دنبال توطئه‌گری بیشتری خواهند بود.

وی با اشاره به تلاش های مجاهدانه مدافعان سلامت در مقابله با کرونا ، خاطرنشان کرد: در این مدت برای کنترل و مقابله با آن و خدمات رسانی به مبتلایان و خانواده های آنان بسیار تلاش شده و می شود که در این میان پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیش از همه و در خط اول مبارزه با این ویروس شجاعانه ایستاده اند و تمام همت شان را برای بهبودی بیماران به کار گرفته اند.

وی تصریح کرد:با شیوع ویروس کرونا پزشکان و پرستاران درخط مقدم مبارزه بیش از همه روزهای سختی را گذراندند، تسکین دهنده دردهای بیماران شدند و با خانواده های درگذشتگان همدردی کردند چه بسا خود نیز زخم خورده این بیماری شدند و جان عزیزشان را در این مسیر فدا کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …