سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

کاهش آلاینده‌ها برای البرز پیش‌بینی می‌شود

آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمانی صاف همراه با مه رقیق و به تدریج کاهش آلاینده‌ها را تا آخر هفته خواهیم داشت .

این مسوول بیان داشت: آسمان امروز استان به تدریج کاهش آلاینده،‌ صاف تا کمی ابری، مه رقیق ، کمترین و بیشترین دما بین ۲ تا ۱۴ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

همچنین وضعیت هوای استان فردا چهارشنبه، صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی،‌ دمای کمینه و بیشینه بین سه تا ۱۵ درجه بالای صفر و کیفیت هوا قابل قبول خواهد بود.

وی اظهارداشت: آسمان پس‌فردا پنجشنبه استان،‌قسمتی ابری تا نیمه ابری، غبار محلی، به تدریج افزایش آلاینده‌ها ،‌دمای کمینه و بیشینه بین سه تا ۱۴ درجه بالای صفر،‌ کیفیت هوا قابل قبول و سرعت وزش باد ۱۶ کیلومتر در ساعت است .

روزجمعه آسمان البرزقسمتی ابری، غبار محلی ، کمترین و بیشترین دما بین ۲ تا ۱۴ بالای صفر،‌ کیفیت هوا به تدریج ناسالم برای گروه‌های حساس ، سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتردر ساعت و روزشنبه ،صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی، دمای کمینه و بیشینه بین ۲ تا ۱۴ درجه بالای صفر،‌ کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی می‌شود.

هوای امروز استان البرز به لحاظ کیفی در وضعیت قرمز قرار گرفته است. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …