چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

منطقه سهرابیه کرج از آلاینده های زیست محیطی پاکسازی شد

فردین حکیمی روز چهارشنبه  در گفت وگو با ایرنا  افزود: معضل انباشت خاک و نخاله در محل های غیرمجاز در  محدوده و حریم کلانشهر کرج و سایر شهرها و شهرکهای  اقماری به عنوان یک پدیده نامطلوب باعث آلودگی بصری و زیست محیطی شده که لزوم همت دستگاههای متولی از جمله شهرداری ها و بخشداری را در زمینه مدیریت موضوع می طلبد. 

وی ادامه داد: یکی از این مناطق که معضل تخلیه و دپوی خاک و نخاله در گوشه و کنار آن مشهود بود منطقه سهرابیه در جاده قزلحصار است.

حکیمی افزود:  در همین راستا  با پیگیری های حفاظت محیط زیست و به همت شهرداری منطقه ۴ شاهد ساماندهی خاک و نخاله و کاهش معضل زیست محیطی آن هستیم که انتظار می رود این موضوع بصورت مستمر مورد پایش شهرداری قرار گیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز تصریح کرد: بر اساس ماده ۷ قانون مدیریت پسماند، مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها و حریم آنها به عهده شهرداری ‌ها و دهیاری ‌ها و در خارج از حوزه و وظایف شهرداری ‌ها و ‌دهیاری‌ ها به عهده بخشداری ‌ها می ‌باشد.

وی تاکید کرد که مدیریت اجرایی پسماندهای صنعتی و ویژه به‌ عهده تولیدکننده و در صورت تبدیل آن به پسماند عادی به عهده شهرداریها، ‌دهیاریها و بخشداریها خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …