پنجشنبه , 9 فروردین 1403

البرز| سوم خرداد نماد اتحاد، ایثار و وفاق مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردان حماسه غرور آفرین سوم خرداد و عملیات بیت المقدس  صبح امروز در کرج برگزار شد، اظهار داشت: به خواست خداوند متعال و فرمان حضرت امام خمینی (ره) در عملیات بیت المقدس حماسه‌ای آفریده شد که نماد ایثار و ایستادگی مردم ایران اسلامی شد.

وی افزود: ما برای پاسداری از این روز که بعنوان نماد رشادت‌ها و ایثار مردم در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده، هر سال 3 خرداد در سراسر کشور به پاس این شجاعت و پایمردی مردم ایران سجده شکر بجا می آوریم.

استاندار البرز با بیان اینکه در این روز برای تعمیم ارزش‌های دفاع مقدس که اهم آنها ایثار و شجاعت بود دور هم جمع می شویم بیان کرد: سوم خرداد نماد وحدت و اتحاد نیز  ماست، چراکه در آن برهه علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات نظامی، تمامی نیروهای مسلح و مردم  در کنار یکدیگر برای آزادی خرمشهر جنگیدند.

استاندار البرز عنوان کرد: این روز یادآور دوران اتحاد، ایثار و وفاق تمامی اقشار جامعه است و امروز نیز مردم و مسئولان با وجود همه دشمنی‌ها و سنگ اندازیهای ابرقدرتها در مسیر استقلال و پیشرفت ایران اسلامی،به تبعیت از سوم خرداد به فرمان مقام معظم رهبری برای اینکه فتح‌های دیگری را رقم بزنند کنار هم هستند.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی در مقابل استکبار جهانی اتحاد در سایه عمل به فرامین رهبری است،گفت: مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند که همیشه در زمان سختی‌ها در کنار هم هستند.

انتهای پیام/ن

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …