جمعه , 14 اردیبهشت 1403

فرهنگیان و رأی اولی ها ی البرز در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه می آفرییند

سالار قاسمی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهارداشت: فرهنگیان و دانش آموزان ایران کوچک یکبار دیگر در همایش ملی انتخابات شرکت می کنند تا در سرنوشت کشورخود سهیم باشند.

وی از فرهنگیان به عنوان یکی از بزرگترین اقشار موثر در انتخابات ۲۸ خردادماه نام برد و خاطرنشان کرد: در فرصت باقی مانده آنها می توانند با اتحاد و همدلی و اعتمادی که نزد مردم دارند به حضور حداکثری در جامعه بسیار کمک کنند.

قاسمی  بیان داشت: دانش آموزان رأی اولی استان البرز هم برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند و در این دوره از انتخابات شاهد حضور دانش آموزان پایه دوازدهم در پای صندوق‌های رأی استان خواهیم بود.

 مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه در این دوره که معاندان و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با مایوس کردن مردم و با شعار رای بی رای قصد ناامید کردن مردم را دارند،عنوان کرد: وظیفه عاشقان و دوستداران انقلاب و ایران اسلامی است که با همبستگی و همدلی پای آرمان های امام راحل و انقلاب و شهدا ایستاده و بار دیگر در انتخابات با مشارکت حداکثری به تکلیف خود عمل کنند.

قاسمی ادامه داد: همه فرهنگیان و رأی اولی های استان البرز در انتخابات ۲۸ خرداد حاضر می شوند تا یک بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق های رأی بر اقتدار کشورمان در همه عرصه ها بیافزایند.

وی یادآورشد: مردم نیز با آگاهی به نقش مهم انتخابات در حل مسایل داخلی و حضور  ایران در تصمیم گیری های منطقه ای و  بین المللی ، با حضور حداکثری خود در این دوره همانند گذشته تمامی نقشه دشمنان را که همواره در آستانه برگزاری انتخابات بر طبل ناامیدی می کوبند، نقش برآب  کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: امروز دشمن به دنبال مشارکت پایین مردم است از این رو امیدواریم که مردم قدرشناس در این دوره هم حماسه ای بزرگ خلق کنند و بار دیگر دشمنان را دلسرد کنند.

وی افزود: انتخابات در نظام اسلامی مظهر اراده ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

قاسمی تاکید کرد: انتخابات یک موضوع ملی است که همه ما باید نسبت به آن حساس باشیم تا رییس جمهور آینده و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با رأی بالا انتخاب شود.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته و همچنین ۶۳ هزار رأی اولی دارد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …