جمعه , 7 اردیبهشت 1403

سخنگوی شورای شهر کرج: تذکرات امام جمعه راهگشا بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی قاسم پور در نشست بعد از جلسه علنی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران با تقدیر از مواضع نماینده ولی‌فقیه در استان در مورد شورا و شهرداری کرج ، اظهار داشت: طرح لایحه دو فوریتی سازمان حمل و نقل بار و مسافر و ارجاع آن به کمیسیون عمران، قرائت نامه‌های فرمانداری و همچنین طرح مصوبات دومین جلسه کمیسیون شهرسازی و حقوقی از مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

وی، در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر برگزاری جلسات غیرعلنی با عنوان هم اندیشی ، بیان کرد: طبق قانون جلسه ای غیرعلنی محسوب می‌شود که دعوتنامه رسمی برای آن صادر شده باشد.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه  نشست‌های هم اندیشی به طور معمول با حضور شهردار نیست، بیان کرد: در جلسه گذشته برای ادای توضیحاتی از شهردار دعوت به عمل آمد و حضور شهردار در نشست فوق منجر به رخدادهای جلسه روز جاری شد.

قاسم پور در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر احتمال استیضاح شهردار کرج، بیان کرد: طبق ماده 83 قانون شوراها برای استیضاح شهردار به دو سوم آرای اعضاء نیاز است. 

 وی با اشاره به اینکه ، قانون فصل الخطاب همه است ، تصریح کرد: هر آنچه که مطابق با قانون باشد در مورد آن تصمیم گیری می‌شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج، در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق نیز گفت: تاکنون 14 جلسه از کمیسیون برگزار شده و ضمن آن 80 درصد از بندهای متمم بودجه بررسی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری موظف است بر اساس قانون لایحه بودجه 1401 را تا روز منتهی به 30 دی ماه به شورا ارائه دهد، عنوان کرد: بهترین فرصت ارائه خدمت به شهروندان تنظیم برنامه و مقررات است که بر اساس آن از شهرداری خواستیم برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/ ع

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …