پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۵۰۰ کودک نیازمند البرزی تحت پوشش سبد غذایی قرار گرفتند

ابوالفضل فلاح قنبری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس چهار میلیارد ریال  طی سال جاری برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه  کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلابه سوءتغذیه با هم همکاری می‌کنند، بیان داشت: تهیه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناسان علم تغذیه انجام می‌شود.

فلاح قنبری گفت: ارزش هر سبد غذایی توزیع‌شده بین مشمولان طرح حمایت از کودکان دچار سوء تغذیه  یک میلیون ریال  است.
 وی افزود:  سرپرستان خانوارهای مشمول طرح می‌توانند ماهانه با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده سبد حمایت غذایی را دریافت کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)  البرز به اجرای طرح هم‌سفره باهدف تلاش در راستای رفع سوءتغذیه کودکان کمتر از پنج سال اشاره کرد و گفت: این طرح به‌منظور تا مین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند که سرپرستان آنان توانایی مالی کافی را ندارند اجراشده است.
فلاح قنبری با اشاره به این‌که این نهاد کمک به رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند را نیز در دست اجرا دارد، بیان داشت: پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و کمک به تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند نیز ازجمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به تامین سلامت نیازمندان است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …