شنبه , 8 اردیبهشت 1403

سخنگوی ستاد کرونای البرز: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در البرز مطلوب نیست

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج  در مورد آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان البرز اظهار داشت: شیوع کرونا در حال حاضر در استان البرز وضعیت خوبی ندارد و تعداد مبتلایان و بیماران روند صعودی دارد.

وی افزود:بستری ها و مراجعات سرپایی به نسبت گذشته روند صعودی دارد و در صورتی که این شرایط ادامه داشته باشد  باید فراتر از پیک‌های قبلی را تجربه کنیم.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با اشاره به تفویض اختیار برخی از  موارد تصمیم گیری‌ها  از سوی ستاد ملی کرونا به استان‌ها، بیان کرد: این محدودیت‌ها شامل همه تصمیم گیری‌ها نیست و برخی از تصمیم گیری‌ها  از جمله تعطیلی مراکز آموزشی به ستادهای استانی واگذار شده است.

بابایی با اشاره به احتمال بسیار زیاد البرز ورود شرایط کرونایی استان البرز به وضعیت قرمز، تصریح کرد: نباید سویه امیکرون توسط شهروندان ساده گرفته شود و این تفکر در مورد این سویه اشتباه است.

وی با بیان اینکه سویه امیکرون برای افرادی که واکسن نزده و بیمار زمینه ای دارند به میزان سویه دلتا خطرناک است ، متذکر شد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان البرز در وضعیت خوبی قرار ندارد.

سخنگوی ستاد کرونا در مورد اجتماعات در استان و نحوه تصمیم گیری در مورد این موضوع عنوان کرد: بر اساس تصمیم گیری ستاد ملی، اجتماعات محدوده شده و جزییات آن  اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …