چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

اماکن ویژه استقرار تخت های بیماران کووید۱۹ البرز شناسایی شد

محمد رضا فلاح نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۰۰ تخت بیمارستانی توسط شهرداری های شهرستان کرج و جمعی از خیرین به دنبال  دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا  به ریاست استاندار البرز در دست تهیه قرار گرفت.
وی ادامه داد: این تصمیم با توجه به وضعیت حاد  شیوع بیماری کرونا انجام گرفت و اکنون سالنهای استقرار این  تختها شناسایی شده است.
فلاح نژاد بیان داشت: پس از تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا شهرداران و شوراها  وجمعی از خیرین پای کار آمدند و اکنون درحال تدارک لوازم برای بستری موقت بیماران هستند.
وی تاکید کرد : حسب تاکید استاندار البرز و اعضای ستاد استانی مقابله با  کرونا مبنی بر اماده شدن این تخت های تا نهایتا تاریخ ۲۶ مردادماه جاری اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی یاد آورشد: همچنین  ۶۰ تخت در اشتهارد،.۱۰۰تخت در فردیس، ۱۳۰تخت در هشتگرد و ۷۰ تخت در نظراباد که در مجموع ۳۶۰ تخت می شود برای بستری موقت ویا دوره نقاهت در نظرگرفته شده است.
فلاح نژاد اظهار داشت: در موج های قبل شیوع بیماری کرونا این تخت بیمارستانی  در شهرستانهای فوق تهیه شده بود که مورد استفاده قرار نگرفت .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …