شنبه , 8 اردیبهشت 1403

۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرج از دست زمین خواران خارج شد

اسماعیل صارمی روز دوشنبه به خبرنگاران گقت: جهاد کشاورزی در راستای حراست از اراضی کشاورزی  عزم راسخ دارد و کارشناسان اراضی این مجموعه با تلاش های خستگی ناپذیر به زمین خواران اجازه جولان دادن در این شهرستان را نمی دهند.
وی عنوان کرد:  مقابله با سودجویان و دلالان نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان و مشارکت شهروندان هوشیار است.

صارمی  افزود، به طور قطع با حمایت و همدلی همه دستگاه ها در کنار هم و توجه به مطالبات مردم در کنار اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، می‌توانیم در بحث مبارزه با پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز نتایج مطلوبی به دست آوریم.
مدیر جهاد کشاورزی کرج افزود: در راستای پاسداری از بستر تولید غذای مردم، امروز ۳۰۰ هکتار از اراضی  کشاورزی بخش مرکزی شهرستان که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام محترم قضایی آزاد سازی شد.
وی هشدار داد: جهاد کشاورزی کرج کابوس کسانی است که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت ویلا می کنند. با آنها به شدت برخورد می کنیم.

صارمی از مردم کرج درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

شهرستان کرج حدود پنج هزارو۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …