شنبه , 8 اردیبهشت 1403

طمع “ارثیه” جانِ نامادری و فرزندش را گرفت/ بازداشت قاتل در “نظرآباد” استان البرز

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  به نقل از پلیس،  سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به بازداشت یک قاتل در نظرآباد اظهار داشت: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع 2 فقره قتل وحشیانه در یکی از مناطق شهر نظرآباد، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان و اداره جرائم جنائی آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یک خانم 38 ساله و فرزند 3 ساله اش به صورت وحشیانه ای توسط شخصی ناشناس به قتل رسیده اند و قاتل پس از انجام این عمل مجرمانه، برای پاک کردن آثار انگشتش اقدام به ریختن محلول سفیدکننده بر روی اجساد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد : در ادامه کارآگاهان با ایجاد چندین فرضیه برای انگیزه قتل از سوی افراد مختلف، از همه اعضای خانواده مقتولین بازجویی و در تحقیقات تخصصی خود به اظهارات ضد و نقیض یکی از فرزندان همسر مقتول مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از جمع آوری مدارک و مستندات پزشکی و پلیسی برای کارآگاهان انجام قتل از سوی فرزند دوم همسر مقتوله محرز شد، گفت: قاتل انگیزه خود از انجام این عمل وحشیانه را عقده‌های خود از نامادری اش برای کسب ارثیه و سهم وی بیان کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به همراه قاتل به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: یادگیری مهارت‌های کنترل خشم و گرفتن تصمیم های معقول در مواقع عصبانیت می تواند از وقوع جنایات این چنین پیشگیری کند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …