پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۲۶ مرداد ماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ معاصر ایران است

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ،در پیام قدرت اله شمیرانی تصریح شده است: آزادگان، این اسطوره های صبر، مقاومت، پایداری در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کردند، بلکه ملت ایران را در دنیا رو سفید و سربلند نموده و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل این سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار کردند.

در این پیام آمده است: روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹، روز پرافتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی مملو از شور و شادی و عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود همراه داشتند وچشمان منتظر ملت شاهد بازگشت غرورآفرین آزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامتی مثال زدنی را به نمایش گذاشتند.

این پیام می افزاید:  آزادگان سرفراز توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خویش را حفظ و تقوا و مردانگی را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

در بخش دیگری از این پیام‌ از آزادگان‌به عنوان ایثارگران  صبور تر از سنگ صبور نام برده شده است که سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند ، از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته و از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند.

در بخش پایانی این پیام از خداوند متعال شفای عاجل همه جانبازان و رفعت درجات شهیدان دفاع مقدس و عزت روز افزون آزادگان درخواست شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …