پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

دستگاههای اجرایی مکلف به رفع موانع فعالیت های اقتصادی هستند

عزیز اله شهبازی شامگاه سه شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نشست های این شورا که همواره طبق برنامه زمانبندی منظم برگزار می شود از اهمیت بالایی برخوردار  است.

وی ادامه داد: دولت عزم جدی در راستای تحقق راهبردهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها دارد.

شهبازی گفت: همواره با اهتمام ویژه ای در جهت رفع موانع تولید و صنعتگران و تجار استان اقدام کردیم و در این جلسات نیز موضوعات مطروحه در قالب مصوبات رسیدگی می شوند و نتایج آنها در جلسه بعد اعلام می شود.

وی افزود: یکی از درخواست های مهم سرمایه گذاران استان در خصوص تامین برق بود که پیرو این امر ملاقاتی با وزیر محترم نیرو داشتم و مسائل را مطرح کردم که مقرر شد در استان حضور یابند و از نزدیک موانع را مورد بررسی قرار دهند. 

استاندار البرز گفت: البرز تنها استان کشور بود که از امکان نمایشگاه دائمی بی بهره بود ولی موانع برطرف شد و پروژه نمایشگاه استان در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: در این راستا اعتباری نیاز است که درصدد هستیم از منابع مختلف نسبت به تامین آن اقدام کنیم.

شهبازی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان های مربوطه در استان موظف و مکلف هستند که در رابطه با مانع زدایی از فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اقدامات لازم را داشته باشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …