پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

مناسب سازی معابر حق قانونی معلولان و جانبازان البرز است

ابوالفضل فانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تاکید استاندارالبرز بر تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری استان برای تسهیل درترددافراد معلول ، سالمندان و جانبازان است .

وی اظهارداشت: استاندارد های لازم  برای رفت و آمد معلولان، سالمندان و جانبازان درساختنمان های دستگاه های خدمات رسان شودو در اسرع وقت امکانات مورد نیاز در این زمینه تامین شود ضمن آنکه نشست های مناسب سازی نیز به صورت ماهانه و در فرمانداری های شهرستان های استان برگزار و مصوبات آن نیز به دبیرخانه ارسال شود .

وی  با بیان اینکه مردم جامعه از حقوق مساوری برخوردار هستند، به شهرداران اظهارداشت:می بایست تلاش شود تا ادارات و امکان عمومی از قبیل مکان های آموزشی، اداری ، تفریحی و تجاری در دسترس همه شهروندان به خصوص معلولان و سالمندان قرار گیرد.

فانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیاده رو ها از زیر ساخت های مهم شهری و مهمترین و پرکاربردترین بخش از فضای عمومی شهر و ایجاد فضاهای مناسب برای عابران پیاده از لحاظ زیبا سازی و تعاملات اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

معاون عمرانی استاندار البرز افزود:بر اساس قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ، تمام وزارتخانه ها ، سازمان ها ، موسسات ، شرکت های دولتی و نهادهای خصوص وعمومی به خصوص بانک ها موظفنددر طراحی و احداث ساختمان ها و معابر به نحوی عمل کنند که امکان دسترسی و بهره مندی از آن ها برای افراد کم توان و معلولان مانند سایر افراد فراهم شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …