جمعه , 10 فروردین 1403

۱۴ زندانی غیر عمد در استان البرز آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  به نقل از دادگستری استان البرز، حسین فاضلی هریکندی با اشاره به دستاوردهای بازدیدهای دوره ای از زندان‌های استان البرز اظهار داشت: این بازدیدهای دوره ای بخشی از برنامه مدون معاونت امور نظارت بر زندان و اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز است که تاکنون در مورد همه زندانیان حوزه‌های قضایی استان یعنی فردیس، نظرآباد، چهارباغ، اشتهارد، طالقان، ساوجبلاغ و  برخی از نواحی کرج عملیاتی شده است.

وی با اشاره به آزادی نزدیک به 120 نفر در سه ماهه اخیر با اجرای برنامه دوره ای بازدید از ندامتگاه‌های استان ، بیان کرد: امروز نیز با 130 نفر از زندانیان دیدار و گفت‌وگو شد که شامل 80 محکوم و 50 متهم بودند و پس از استماع اظهارات مددجویان، دستور لازم برای رسیدگی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: عمده درخواست‌ها در راستای تسریع در رسیدگی، کاهش مبلغ قرار تامین، درخواست مرخصی، ادغام محکومیت‌های متعدد و بررسی مجدد پرونده بود.

وی با اشاره به اینکه با دستورات صادره 14 نفر از زندانیان با نهادهای ارفاقی نظیر مرخصی میان دوره و پایان حبس و نیز استفاده از پابند و آزادی مشروط آزاد شدند عنوان کرد: در این دیدار وضعیت کلی دو حوزه قضایی اشتهارد و طالقان از حیث سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری بررسی و مدیر کل زندان‌های استان گزارشی در این خصوص ارائه کرد.

وی تصریح کرد : نکته قابل توجه در مورد دو حوزه قضایی طالقان و اشتهارد این بود که خوشبختانه هیچ زندانی‌ای بابت مهریه نداشتند که حاکی از توجه به سیاست‌های قوه قضائیه در این زمینه است.

انتهای پیام/ ع

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …